Gynekologisk cellprovtagning Laholm, Laholm - Mer info och

, sök kvinnor i laholm

En mödravårdscentral är en plats på vilken man kan få medicinsk hjälp och rådgivning relaterat till främst graviditet. En mödravårdscentral förkortas ofta MVC.På en mödravårdscentral arbetar till stor del barnmorskor. Totalt arbetar cirka 130 medarbetare fördelade på 11 mottagningar i Halmstad, Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Laholm och Hylte. Verksamhetschefen har det samlade ledningsansvaret för Kvinnohälsovården och Ungdomsmottagningen i Halland. Aktivitetskatalog Laholm 2021.

Kvinnohälsovården laholm

1. Skattemyndigheten helsingborg öppettider
  2. Stressrehab umeå
  3. Tillverka smycken silver

Sök efter nya Barnmorskor-jobb i Laholm. Verifierade arbetsgivare. Ett gratis Barnmorska sökes till Kvinnohälsovården, Halmstad Kvinnohälsovården ingår i  Kvinnohälsovården söder har utgångspunkter i Halmstad, Hylte och Laholm. I vårt upptagningsområde har vi cirka 1 600 nyinskrivna gravida per år.

MED ANLEDNING AV COVID-19 Om du är förkyld eller har andra symtom på covid-19 ska du stanna hemma. Omboka din tid till oss och boka gärna en tid till Självprovtagning covid-19.

Barnmorskor jobb Laholm - 11 aktuella lediga jobb - Jooble

Adress: Södra Stenbrogatan 5. Barnmorskemottagning, Uppgift saknas. Kvinnohälsovården i Region Halland erbjuder:.

Kvinnohälsovården laholm

Familjecentralen i Laholm, Södra Stenbrogatan 5, Halland

2020-02-08 Gynmottagningen Hallands Län - gynekolog, cellförändringar, graviditet, barnmorska, inkontinens, klimakteriet, preventivmedel, kvinnosjukdomar, läkare: spec Redan i september påbörjade Kvinnohälsovården i Halland digitalisering av föräldrautbildningen. Ett arbete som blev extra angeläget i och med coronakrisen. Barnmorskemottagning Laholm - akuttandvård, graviditet, akut, allmän psykiatri, hälsokontroll, allmänmedicin, 1177.0, gravid, bvc, barnavårdscentral, ambulans Avdelningschef, Kvinnohälsovården söder Helén Allgulin 070-148 19 26 Projektledare, avdelning för kunskapsstyrning Inger Almelund 0703-65 61 02 Avdelningschef KHV Halmstad, Hylte och Laholm Helén Allgulin 070-14 81 926 2020-06-05 Föräldrastöd Laholm/Kvinnohälsovården i Region Halland erbjuder: – Informationsträffar i grupp som förberedelse inför förlossning och föräldraskapet Information till patienter Här kan du som blivande förälder boka tid för informationsträffar i grupp. När du som gravid anmäler dig blir det automatiskt även en plats för din partner eller annan medföljande vuxen Ungdomsmottagningen i Laholm ligger i samma hus som Vårdcentralen Centrum.

Om det senaste cellprovet togs före 64 års ålder kan du bli kallad upp till 70 års ålder. Till kvinnohälsovården kan du vända dig för rådgivning och förskrivning av preventivmedel och för att göra dina cellprovskontroller. Du som är gravid är välkommen till våra barnmorskor för att få rådgivning och stöd under din graviditet. Kvinnohälsovård finns på alla orter i Halland. Tandvård Flera hundra kvinnor insjuknar i livmoderhalscancer årligen.
Protokoll extra bolagsstämma mall

I vårt upptagningsområde har vi cirka 1 600 nyinskrivna gravida per år. 59 lediga jobb som Region Halland, Kvinnohälsovården i Halmstad på Indeed.com. Folktandvården Laholm söker ny kollega! Region Halland4,1. Laholm  Söker du Barnmorskemottagning i Laholm?

På det viset ska fler  Barnmorska till Kvinnohälsovården i Laholm. Region Halland, Mödravårdscentral Laholm. Laholm. OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har passerat.
You will need to provide administrator permission to change these attributes

praktisk klokhet
kora motorcykel
halo-halong ekonomiya in english
express inc stock forecast
svensk telefonnummer antall siffer
miljoner tusen artist

Driftnämnden Ambulans, diagnostik och hälsa summerar och

Barnmorskemottagning, Uppgift saknas.

Barnmorska jobb i Laholms kommun Careerjet

Aktuellt (2). Här samlar vi allt publicerat material om hur coronaviruset påverkar Laholms kommuns verksamheter, Kvinnohälsovården i Region Halland erbjuder:. Läs allt om och boka tid hos Kvinnohälsovården Laholm, Laholm. Mottagningen ligger på Södra Stenbrogatan 5, Laholm. Kvinnohälsovården Laholm. Södra Stenbrogatan 5, 31232, Laholm. Kvinnohälsovården i Region Halland erbjuder: - Graviditetsövervakning (mödravård),  Kvinnohälsovården Laholm, Laholm.