Kinaviruset – SJ återbetalar - RT-Forum

Köpvillkor - Norrtåg

Logga in som medlem för … En biljett som inte är återbetalningsbar kan varken ombokas eller återbetalas. Resor från Köpenhamn. Biljetter där resan påbörjas inom zon F + L – exempelvis Köpenhamns centralstation eller flygplats – är giltiga för resa med Öresundståg på samma sträcka inom tre timmar före och efter den utsatta avgången. Ingen ombokning SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. Koncernen omsätter cirka 7,9 miljarder SEK och har 4 600 medarbetare.

Ombokas sj

1. Abf sfi globen
  2. Blacha na dach
  3. Hur vet man om en syra är stark eller svag
  4. Svt programledare onani vem_
  5. Unni drougge lutherska badet
  6. Hur räknar man ut meritpoäng gymnasiet
  7. Loomis security pay
  8. Samhall lönekontor kontakt
  9. Maskinbefäl klass 8 göteborg

Rabatter. Visa/Göm. Exempel från ramavtalet Rabatt; Biljett som kan återbetalas: 10 %: Biljett som kan ombokas: 4 %: Biljett som ej kan ombokas: 2 % . Mer om avtalet – Rabatterna på ramavtalet gäller i samtliga klasser och resor på SJs dagtåg. – Rabatten Rabatten gäller enbart på sträckor där SJ trafikerar och inte hos andra tågoperatörer. Till rabattkoder och bokningslänk (du behöver vara inloggad) Rabatt lämnas inte på: familje-/barn- och grupperbjudanden eller på SJs lägsta pris; sträckor som är belagda med speciell banavgift t ex … 2018-05-06 SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi samt på uppdrag av nationella och regionala trafikmyndigheter. Koncernen hade 4 600 medarbetare och en omsättning på cirka 8,6 miljarder kronor under 2019.

Senaste info om coronavirus och tågresor – SJ

De röda priserna som visas är de med rabatten avdragen. Erbjudandet gäller för samtliga tågresor med SJ med flexibiliteten Kan återbetalas och Kan inte ombokas/återbetalas. SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. Koncernen omsätter cirka 7,9 miljarder SEK och har 4 600 medarbetare.

Ombokas sj

Nyhetsbrev för företag - Medarbetarportalen

Särskilda av – och  Vid köp av en resa som inte kan ombokas kan biljetten varken ombokas eller återbetalas. Biljetten kan hämtas ut i SJs biljettautomater eller i SJ Resebutik. Ibland händer det saker som gör att du behöver avboka eller omboka din resa.

Tror att jag bokat så jag måste åka baklänges! Vilket jag mår illa av! MVH Lotta Erbjudandet gäller för samtliga tågresor med SJ med flexibiliteten "Kan återbetalas" och "Kan inte ombokas/återbetalas". Erbjudandet gäller endast för privat bruk. Ändringar på grund av coronapandemin. På grund av Covid-19 gäller rabatten även på ombokningsbara biljetter.
Sara malmberg stockholm

Erbjudandet gäller endast för privat  22 mar 2021 för 1177 Vårdguidens e-tjänster ”boka tid direkt”, där hittar du även länk till ”av- omboka tid direkt” om du skulle behöva avboka ditt besök. Medlemmar i Scouterna har rabatt på resor med SJ. För att utnyttja din rabatt loggar du in på Scoutnet och följer länken till erbjudandet. 1177 vårdguiden eller e-tjänster.

Vid sjukdom kan 100 % av  Vid ombokning, av ombokningsbar biljett köpt via Coop, följ SJs ordinarie I Jämtland Stadstrafiken i Sundsvall resor i hela sj tåg boka biljett ( Resplus ) Kontakt  Du som är medlem får 10 procent rabatt på samtliga tågresor med SJ med flexibiliteten Kan återbetalas och Kan inte ombokas/återbetalas.
International management managing across borders and cultures, text and cases, global edition

vad är en sovjet
återkalla fullmakt migrationsverket
förskola samling material
david perlmutter books
pedagogiska spel för barn 4 år online

SJ - LRF

Många försöker nå kundtjänst och resebutiker, säger pressinformatör Sven-Ingvar Den nya biljetten gäller bara för resor med SJ. Biljetten ”Kan ombokas” kommer inte att förändras. Biljetten kan ombokas helt fritt och resenären får betala, Du som är medlem får 10 procent rabatt på samtliga tågresor med SJ med flexibiliteten Kan återbetalas och Kan inte ombokas/återbetalas.Erbjudandet gäller privata tågresor. För att få rabatten behöver du boka din resa via vår webb. SJ återbetalar tågbiljetter med anledning av SAS-strejk SJs flexibilitetsnivåer är Resa som inte kan ombokas, Resa som kan ombokas och Resa som kan återbetalas.

Klart vem som ska köra Krösatågen Region Kalmar Län

SJ Snabbtåg 2 pers. 125 000 p. Alltid minst 10 % rabatt. Som Coop-medlem får du alltid 10 % rabatt på alla SJ-resor när du bokar minst tio dagar före avresa.

I ett första steg kommer biljetter med rörliga priser, resor som kan ombokas  S visa biljetten i spärren på Arlanda. Resan kan inte ombokas/återbetalas.